Nooit meer stress: Interview met David Allen
Geen stress om wat je allemaal nog moet doen, niet meer opzien tegen lange to do lijsten, nooit meer chaos. Dat kun je volgens productiviteitsexpert David Allen bereiken met de GTD methode. GTD staat voor ‘Getting Things Done’, zijn internationale bestseller over persoonlijke productiviteit. Mind Elevators nodigde David Allen uit voor een interview waarin hij tips en trucs geeft over zijn productiviteitssysteem.
Het interview bestaat uit drie delen en je kunt ze hieronder bekijken.
Deel I: Het systeem Getting Things Done. Hoe werkt het? Hoe kun je het toepassen in je dagelijks leven?
Deel II: Praktische tips van David Allen. Hoe stel je prioriteiten? Hoe pas je dit toe?
Deel III: Succesgewoontes van David Allen. Hoe ziet een typische dag van David eruit? Hoe ga je om met uitstelgedrag?
https://www.youtube.com/watch?v=oURAB5225ZY&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=oGy9q7kSh3g&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=GJ-Wd71BDGc&feature=youtu.be
Een overvolle agenda, takenlijstjes, spoedjes: het leidt tot stressvolle situaties. Soms heb je als Young Professional het gevoel dat je geleefd wordt. Daarom bieden wij de workshop Moonwalk through life aan. Time-management kun je namelijk leren! Ben jij Young Professional en is dit iets voor jou en je team? Of ben jij (HR)-manager en denk je dat jouw medewerkers hierbij gebaat zijn?